Frågor och svar

 

Hur kontaktar jag kundtjänsten?

Ni kan ringa till telnr: 018-700 30 00, skicka e-post till kundsupport@amuna.se, faxa till 018-477 32 97 eller skriv till Amuna AB Box 1911, 751 49 Uppsala.

Vilka öppettider har kundtjänsten?

Vi har öppet vardagar 10.00 – 13.00.

Lördagar och söndagar STÄNGT, så även ALLA RÖDA dagar, liksom nyårsafton, valborg, midsommarafton, julafton OCH mellandagarna.

Hur gör jag för att ändra innehållet i min prenumeration?

Kontakta kundtjänsten via telafon, mail eller brev med önskad färg/storlek samt antal leveranser/år.

Hur sker betalning?

Fakturan ligger längst fram i paketet så att din adress syns i adressfönstret. Ni kan betala till både bank- och plusgiro. Vid internetbetalnin så skrivs alltd OCR-nummert in, detta gäller även om man betalar med blanketter som skickas till banken. Om Ni av någon anledning har tappat bort fakturan så är det bara och höra av Er till kundtjänsten så skickar vi en fakturakopia.

Hur gör jag för att avsluta min prenumeration?

Ni kan avsluta prenumerationen via telefon, fax, brev. Sista dag för avbeställning av nästa leverans står på fakturan. Man är inte bunden att köpa ett visst antal produkter innan avslut och kan avsluta när som helst, sista dag för avbeställning gäller om du inte vill ha följande paket men kan också gälla för färg/storleksändring i kommande leverans. Paket som inte avslutat till sista dag för avbeställning betalas och behålles av kunden, därefter kommer inga fler leveranser förrän kund själv vill.

Jag har glömt att avsluta och fått ett paket jag inte vill ha, vad gör jag?

Meddela kundtjänsten om avslut av prenumerationen, har kunden glömt avsluta en aktiv prenumeration behålls och betalas sista leveransen av kunden därefter skickas inga fler försändelse förrän kund återaktivera prenumerationen. För paket som ändå skickas tillbaka står kunden för portokostnaderna i annat fall kommer posten kräva utlägg för ej frankerat brev av kunden, den kostnaden täcker vi inte.

Kan jag beställa flera paket samtidigt?

Som ny kund Om du önskar flera av prov produkterna, skickas de i separata försändelser med separata portokostnader. Endast två leveranser skickas samtidigt, beställs flera varor får man ge sig till tåls och vänta in dessa tills de tidigare beställningarna betalats innan nytt utskick görs. Beställer man mer än ett prov på en produkt betalas fullt pris på den eller de extra antal varor man beställt.

Jag har fått en trasig produkt, vad gör jag?

Kontakta kundtjänsten så skickar vi Er en ersättningsprodukt.

Kan jag byta en produkt? Hur gör jag?

Är du osäker på två olika storlekar välj det större i prov, om det är för stort skickar vi den mindre i ditt kommande paket, glöm inte att ändra storlek till sista dag för avbeställning annars får du fel storlek igen. Du kan ha flera prenumerationer igång samtidigt, men skulle det vara så att du råkat beställa fel så behåller du och betalar den produkten i vanlig ordning, du kan sen beställa en ny produkt men var uppmärksam på storlek och färg så det inte uppstår fel igen, glöm inte att avsluta den felaktiga produkten enligt det datum som står angivet för sista dag för avbeställnng.